Prekių grąžinimas
PIRKIMO MOKĖJIMŲ GRAŽINIMO SĄLYGOS
Klientas, pirkdamas per domus24.lt ir sumokėjęs už užsakomą prekę, pirkimą gali atšaukti iki sekančios dienos 12 val. Priešingu atveju užsakymas laikomas neatšaukiamu, pinigai negrąžinami.
Užsakomas prekes galima įsigyti ir su dalinio išankstinio mokėjimo paslauga. Dėl jos prašome kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką.
Klientas, pirkdamas per domus24.lt ir sumokėjęs už prekę, esančią sandelyje, pirkimo atšaukti negali, jeigu užsakymas buvo pateiktas iki tos pačios dienos 12 val.
Prekė priimama atgal tik esant originaliai nesuplėšytai pakuotei.
GARANTIJOS
Kiekvienos parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose.
Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai.
Garantinio termino data fiksuojama su įsigytos prekės sąskaita faktūra, kuri yra būtina, norint prekę grąžinti arba pakeisti.
Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę
gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo
garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei
garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš
užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo
trumpesnį laiką.
Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia kreiptis el.paštu :info@domus24.lt
Atkreipiame dėmesį, kad:
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai nusidėvėjusioms prekių dalims.
Kokybiškų elektros prekių grąžinimas negalimas.
Prekė priimama atgal tik esant originaliai nesuplėšytai pakuotei.